reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Viera Rajnáková

Viera Rajnáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som zvedavá ženská a uvidíme, čo z toho vznikne. Zoznam autorových rubrík:  BratislavaSúkromnéTextilné technikyNezaradené

reklama

Bratislava

Sieťovanie - kosá sieť a trojuholník

Viera Rajnáková

Sieťovanie - kosá sieť a trojuholník

Kosá sieť tvorí vzhľadom k svojim okrajom šikmé pásy a kosoštvorce. Môže byť rôznych tvarov, ktorých sieťovanie si ďalej rozoberieme.

  • 24. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Dunaj - Bratislava 1. stupeň povodňovej aktivity

Viera Rajnáková

Dunaj - Bratislava 1. stupeň povodňovej aktivity

Tak som sa dočítala v našich médiách, že nám Dunaj zasa stúpa. Zatiaľ len 1. stupeň povodňovej aktivity. Na Facebooku som už videla fotky Labe ako sa vylieva. Tak som sa to rozhodla preveriť ako je to s naším Dunajom. Vyšla som si na malú prechádzku a urobila som vám z nej malú fotoreportáž.

  • 16. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Februar ci april?

Viera Rajnáková

Februar ci april?

Dnes pri pohlade z okna som nevedela, ci uz mame april alebo sa len zblaznilo pocasie.

  • 16. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 3
Na Sv. Martina

Viera Rajnáková

Na Sv. Martina

V nedelu doobeda som sa vybrala s kamaratkou na slavnostnu omsu do Domu Sv. Martina  pri prilezitosti oslav jeho patrona.

  • 14. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Cesta z prace - foto

Viera Rajnáková

Cesta z prace - foto

Vcera som vysla z budovy a hned na prvy pohlad ma zaujali mraky nad hlavou. Neviem preco ma fascinuju mraky osvetlene zapadajucim slnkom, ale rada ich fotim. Zatial len mobilom. Chcem sa s vami podelit o ten fascinujuci pohlad. Takze tu ich mate. Pridavam informaciu o mieste fotenia - od vchodu do VUB pri byvalom Priore v Bratislave-Ruzinove.

  • 13. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Pohľad z terasy

Viera Rajnáková

Pohľad z terasy

Priatelia sa ma občas pýtajú aké je to bývať v historickom centre Bratislavy. Moja odpoveď na to je, že všetko má svoje plusy aj mínusy.

  • 15. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu