Ako sa šije škriatok III.

Autor: Viera Rajnáková | 20.1.2011 o 15:00 | Karma článku: 4,04 | Prečítané:  723x

Ak si spomínate, tak sme skončili pri tom, že škriatok už má bradu a vlasy, ale je stále nahý. Dnes ho konečne oblečieme.

Dobrý deň,

ak si spomínate, tak sme skončili pri tom, že škriatok už má bradu a vlasy, ale je stále nahý. Dnes ho konečne oblečieme.

Začneme pripomenutím ako má byť oblečený. Kockované nohavice s manžetou, hnedý kabátik so úpletovými rukávmi zeleno-červenými, červená čapička a kožený opasok.

Najskôr som sa pustila do nohavíc. Urobila som si jednoduchý strih s tým, že spojovací šev je na vnútornej strane a strede nohavíc. Olemovala som spodok nohavíc, pretože pri takých malých rozmeroch sa to dodatočne zle robí. Zošila vnútorné švy a zošila nohavice k sebe. Nakoniec som urobila pásový lem.

foto: Strih nohav

Čapička je červeného diftínu. Dva trojuholníky zaoblené na špici zošité spolu. Aby držala pokrčený tvar, tak na dvoch miestach sú urobené malé stehy.

Ďalej som vystrihla predný a zadný diel kabátiku z hnedého pracieho kordu. Vpredu je delený. Zapína sa na patentky a z hornej strany sú ako ozdoba prišité na striedačku zelené a červené gombíky. Rukávy by mali byť s červeno-zeleného pásikavého úpletu. Ten som bohužial nezohnala. Tak som si pomohla ďalšou technikou a to štrikovaním (pletením) na štyroch ihliciach. Používajú sa na to krátke ihlice s hrotom na oboch stranách. Na každú zo štyroch ihlíc si naberiete ¼ očiek a piatou ihlicou pletiete. Stred kabátiku som zošila s rukávmi.

foto: Ruk

foto:

Nakoniec  som urobila opasok z kúska kože a pracky.

foto: R

Už len rýchlo nafotiť fešáka a je hotovo.

foto:

foto:

foto:

Malá módna prehliadka. V hlavnej úlohe - škriatok J

Škriatok už je nejaký čas u zákazníčky a dúfam, že je s ním spokojná a urobila som ho podľa jej predstáv.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Nechceným telefonátom sa možno brániť

Pri núkaní produktov sa nečestní marketéri spoliehajú na nevedomosť.


Už ste čítali?